Email Autoresponder (Afwezigheid meldingen) instellen in Direct Admin

Hoe regel ik mijn mail autoresponder(s) in bij DirectAdmin.

Log in bij uw DirectAdmin: die gegevens heeft u van uw provider gekregen.
Meestal logt u in bij http://www.uw-domein.nl:2222 met uw gebruikersnaam en wachtwoord die u van uw
provider gekregen hebt.
U komt dan óf direct in DirectAdmin, óf in een scherm waarbij u eerst nog de domeinnaam moet kiezen.
Kies dan voor de site waarvoor u de autoresponder(s) wilt maken. Dus uw-domein.nl.

1: Inloggen bij DirectAdmin,

Inloggen bij DirectAdmin
Deze gegevens zijn u toegestuurd via uw opgegeven email adres. Vul de juiste gegevens in en klik op "Login"

2: Klik op Create New Autoresponder,

Maak een autoresponder

3: Stel uw Afwezigheids tekst en gegevens in,

Stel uw autoresponder in

4:
Uw autoresponder is klaar,

Autoresponder is klaar

  • 4 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Related Articles

Spam of niet? Waar moet ik goed op letten!

U kent het allemaal wel, u krijgt mail van uw bank of telecom provider met een "verlopen...

Email instellen in Direct Admin

Hoe regel ik mijn mail account(s) in bij DirectAdmin. Log in bij uw DirectAdmin: die gegevens...

Email Forwarden (Doorsturen) instellen in Direct Admin

Hoe stuur (Forward) ik mijn email door via DirectAdmin. Log in bij uw DirectAdmin: die gegevens...

Email webhosting zonder website maar wel profesioneel mailen

Het gemak van Emailen met je eigen domeinnaam.Email hosting is een dienst waarmee je één of...