Email Autoresponder (Afwezigheid meldingen) instellen in Direct Admin

Hoe regel ik mijn mail autoresponder(s) in bij DirectAdmin.

Log in bij uw DirectAdmin: die gegevens heeft u van uw provider gekregen.
Meestal logt u in bij http://www.uw-domein.nl:2222 met uw gebruikersnaam en wachtwoord die u van uw
provider gekregen hebt.
U komt dan óf direct in DirectAdmin, óf in een scherm waarbij u eerst nog de domeinnaam moet kiezen.
Kies dan voor de site waarvoor u de autoresponder(s) wilt maken. Dus uw-domein.nl.

1: Inloggen bij DirectAdmin,

Inloggen bij DirectAdmin
Deze gegevens zijn u toegestuurd via uw opgegeven email adres. Vul de juiste gegevens in en klik op "Login"

2: Klik op Create New Autoresponder,

Maak een autoresponder

3: Stel uw Afwezigheids tekst en gegevens in,

Stel uw autoresponder in

4:
Uw autoresponder is klaar,

Autoresponder is klaar

  • 4 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Related Articles

Email Forwarden (Doorsturen) instellen in Direct Admin

Hoe stuur (Forward) ik mijn email door via DirectAdmin. Log in bij uw DirectAdmin: die gegevens...

Email instellen in Direct Admin

Hoe regel ik mijn mail account(s) in bij DirectAdmin. Log in bij uw DirectAdmin: die gegevens...

Spam of niet? Waar moet ik goed op letten!

U kent het allemaal wel, u krijgt mail van uw bank of telecom provider met een "verlopen...

Email webhosting zonder website maar wel profesioneel mailen

Het gemak van Emailen met je eigen domeinnaam.Email hosting is een dienst waarmee je één of...